Reklamacje i zwroty

Sprawdzenie towaru

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą poczty e-mail: info@wirolot.pl.



Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją możesz skorzystać z gwarancji producenta. W tym celu skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów.  



Rękojmia

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub prawne albo jest niezgodny z opisem, zastosowanie będzie miała poniższe instrukcja:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (wzór znajdziesz poniżej), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty - możesz wybrać pomiędzy naprawą towaru, wymianą na nowy lub obniżeniem ceny. Ponadto, jeżeli wada jest istotna możesz również odstąpić od umowy sprzedaży.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, spełnimy wybrane przez Ciebie żądanie.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji odeślemy reklamowany produkt.

Więcej o rękojmi znajdziesz w naszym regulaminie.
Wzór reklamacji: pobierz Word; pobierz PDF.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@wirolot.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 



Odstąpienie od umowy sprzedaży

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli jesteś Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, możesz w terminie 14 dni odstąpić od niej. Czas ten liczy się od momentu objęcia przez Ciebie towaru w posiadanie.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży:

  1. Wyślij pisemne odstąpienie od umowy (wzór znajdziesz poniżej) w ciągu 14 dni od objęcia towaru w posiadanie.
  2. Powinieneś zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy
  3. Sprawdzimy stan przekazanego produktu. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy spoczywa na Tobie.
  4. Na Twój adres e-mail prześlemy informację o otrzymaniu oświadczenia o zwrocie produktu. Na załączony numer konta lub adres zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Więcej o odstąpieniu przeczytasz w naszym regulaminie.
Wzór odstąpienia od umowy: pobierz Word; pobierz PDF.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl